17 февруари 2017 г.

Модерната търговия с бързооборотни стоки през 2016


Пазарът на бързооборотни стоки в България се е повишил с около 1% през 2016 и е достигнал 10.3 млрд. лв. по данни на ICAP. Най-големите 10 компании в сектора държат близо 39% от пазара. Ето и техните пазарни дялове според ICAP:

Кауфланд България - 14.2% (56 магазина)
Лидл България - 7.2% (83 магазина)
Билла България - 6.8% (110 магазина)
Фантастико - 4% (39 магазина)
Т-Маркет - 1.8% (61 магазина)
Метро Кеш енд Кери България - 1.4%* (11 магазина)
ЦБА - 1.4% (59 магазина)
Пикадили - 0.7% (16 магазина)
Фреш Маркет - 0.6% (28 магазина)
Жанет - 0.6% (3 магазина)

* включва само продажбите на дребно на компанията, които представляват около 1/5 от общите продажби